♥*ღ♪ .کره ای ها♪ღ*♥

ئر صورت فیل تر شدن وب بعدی ماwww.kpopmanoto.blogsky.com

♥*ღ♪ .کره ای ها♪ღ*♥

ئر صورت فیل تر شدن وب بعدی ماwww.kpopmanoto.blogsky.com

عادت های دبل اس

 

 

سری1:
1)عادت خواب
کیم هیون جونگ:
اون دوست نداره موقع خواب لباس خواب بپوشه
بعد از بیدار شدن اون مدت بیشتری نیاز داره تا بلند شه
هئو یونگ سنگ:
اون عاشق گوش دادن به اهنگه(قبل از خواب)
از اونای هست که وقتی بیدار می شه دوباره می خوابه(عین خودم)
او همیشه نگرانی در مورد imagenya حتی زمانی که او خواب است(اگر معنی این کلمه رو می دونید به من هم بگید)
کیم کیو جونگ:
اون دوس داره وقتی می خوابه یک خرس بزرگ با خودش داشته باشه
یکی از افرادی که به راحتی از خواب بیدار می شه
او همیشه پس از بیدار شدن عذرخواهی می کند(اه چرا؟از کی؟)
پارک جونگ مین:
اون دوس داره چشم بند بزنه
اون قبل از خواب یا هویج می خوره یا اب هویج
همیشه اسونه که بخواهی اونو با هویج بیدار کنی(چه باحال یعنی هویج می برن نزدیک دماغش اونم بیدار میشه؟)
کیم هیونگ جون
دومین نفر تو گروه که به راحتی بیدار میشه
قبل از خواب عادت داره اینا رو بگه* MWO * * jeongmal *
دوست داره قبل از خواب مشکلاتشون رو پیدا کنه
برای خوندن بقیش برین ادامه مطلب...

۲:اگر مریض باشید
کیم هیون جونگ چیزی نمیگه میره بیرون و قرص می خره
هئو یونگ سنگ صداش نگرانه و میپرسه چی احتیاج داری تا بهتر بشی
کیم کیو جونگ مضطرب خواهد شد و کنار شما خواهد ماند
پارک جونگ مین نگران میشه و سریع به دکتر زنگ میزنه
کیم هیونگ جون میترسه و گریه میکنه
۳:روز تولد
کیم هیون جونگ میره بیرون از خونه تا فیلم مورد علاقه رو بیاره و با هم ببینن
یونگ سنگ یک هدیه میخره

۱: اگر بخواهی خرید کنی
کیم هیون جونگ بیرون منتظر می مونه تا خریدتون تموم بشه
هئو یونگ سنگ هر چیزی براتون می خره(آخیییییی مثل خودمه)
کیم کیو جونگ اون کیفهbelanjaanmu با خودش میره و همه جا باهاتون میاد
پارک جونگ مین برای خودش ۱ لباس می خره
کیم هیونگ جون براتون لباس انتخاب می کنه
۲:وقتی که برای اتفاقی جشن می گیرن
کیم هیون جونگ متنی از زندگی نامه خودش می نویسه و بهت می ده
هئو یونگ سنگ ۱ استادیو موسیقی اجاره می کنه که پیانو داشته باشه و براتون اهنگ می خونه()
کیم کیو جونگ بهتون گل می ده و وقتش رو با تو می گذرونه
پارک جونگ مین برای رقص و شام بیرون می بردتون
کیم هیونگ جون اهنگ می نویسه و براتون می خونه


۱:وقتی که ناراحتی
کیم هیون جونگ بدون این که بفهمی یواش یواش شروع می کنه به خندوندنتون
هئو یونگ سنگ کاری می کنه که لبخند بزنید
کیم کیو جونگ بدون این که علت ناراحتیتون رو بپرسه بغلتون می کنه
پارک جونگ مین هر کاری می کنه که شما لبخند بزنید
کیم کیو جونگ علت ناراحتیتون رو می پرسه و بهتون توجه می کنه تا احساس بهتری داشته باشید
۲:اگر گشنتونه
کیم هیون جونگ رامن درست می کنه
هئو یونگ سنگ غذای مجلل براتون درست می کنه
کیم کیو جونگ می پرسه چی دوست داری بخوری و براتون می خره
پارک جونگ مین یک چیزی پیدا می کنه تو خونه و می ده که بخورین
کیم هیونگ جون زنگ می زنه تا یک چیزی بیارن
خب بچه ها اینم از این سری سعی می کنم توی ۲ سری دیگه براتون تمومش کنم سری بعد ۳ تا می ذارم و بعدشم ۶ تا خوبه؟ اگر هم بخوایید همش رو دفعه بعد می ذارم یادتون نره حتما بهم بگید

سلام به همه خوبین؟
اینم از سری چهارم امیدوارم خوشتون بیاد و نظر بذارید
۱:وقتی بهشون می گی دوست دارم
کیم هیون جونگ یک لبخند شیرین می زنه و دستشو دور شونتون می ذاره
هئو یونگ سنگ نزدیک می شه و لبتونو بوس می کنه
کیم کیو جونگ بغلتون می کنه
پارک جونگ مین از شما تشکر خواهد کرد
کیم هیونگ جون می گه دوست دارم و گو نتون رو بوس می کنه
برین ادامه

۲: وقتی می خواد بگه دوست دارم
کیم هیون جونگ به طور مستقیم نمی گه ولی با عملش نشون می ده
هئو یونگ سنگ در گوشتان زمزمه می کند
کیم کیو جونگ روبه روی شما با سر پایین و با حالت خجالت می گه دوست دارم
پارک جونگ مین می گه من دوست دارم
کیم هیونگ جون با یک صدای بامزه می گه دوست دارم
۳: وقتی می رید خارج
کیم هیون جونگ ناراحتی خودش رو نشون نمیده ولی منتظر می شه تا برگردید
هیو یونگ سنگ سوپرایزتون می کنه و میاد به دیدنتون
کیم کیو جونگ بغلتون می کنه و می گه دلم برات تنگ می شه
پارک جونگ مین بهتون یک potonya تا فراموشش نکنید
کیم هیونگ جون گریه می کنه و قول می ده هر روز بهتون نگ بزنه

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

خیلی قشنگ و جالب بود عزیزم

خواهش می کنم

bahareh یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

واقعا خیلی خوب بود.خیلی نکات خوبی راجب یونگی فهمیدم که باعث علاقه بیشتر من به اون شد

خیلیی خوشحال شدم عزیزم

عارفه جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

عالی بود عزیزم *

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد