♥*ღ♪ .کره ای ها♪ღ*♥

ئر صورت فیل تر شدن وب بعدی ماwww.kpopmanoto.blogsky.com

♥*ღ♪ .کره ای ها♪ღ*♥

ئر صورت فیل تر شدن وب بعدی ماwww.kpopmanoto.blogsky.com

2PM I'll Be Back from Still

آهنگI'll Be Back from Still از گروه ۲پی ام  به در خواست یکی از بچه ها گذاشتم راستی جدیدا سایتی که واسه دانلود بوده فیلتر شده  به همین علت اون موزیک ویدیویی که می خواین رو بهم بگین تا واستون از یک سایت دیگه واسه دانلود بزارم من فعلا نیستم تا یکشنبه ... برای همین ممکنه یک ذره آپ ها دیر بشه ولی منتظر درخواستاتون هم هستم... 

 

لینک در ادامه...

ادامه مطلب ...

ss501(a song calling for you)

 

آهنگ a song calling for youاز گروه ss501رو گذاشتم.از نظر من که خیلی قشنگ بود و هم این که جالب بود... 

 

 

لینک در ادامه...

ادامه مطلب ...

Kan_Mi_Youn_-_Paparazzi_(Staring_Hyungjoo

موزیک ویدیویی از__Kan_Mi_Youn 

_ _Kan_Mi_Youn_ از کسایی هست که تو کلوپ دبل اس اند.اینم این جا با کیم هیون خونده البته فقط خودش خونده و پسره هم نقش بازی می کنه جالبه من که بدم نیومد...

لینک در ادامه

ادامه مطلب ...

موزیک ویدیوییlove ya گروه ss501

 

 سلام بچه ها اینم یه موزیک ویدیویی از گروهss501.اینا یه جورایی قدیمیه ببخشید نمی تونم همش رو با هم بذارم... 

لینکش رو تو ادامه گذاشتم

ادامه مطلب ...

موزیک ویدیویی hyuna

 سلام بچه ها اینم از موزیک ویدیویی هیونا... 

لینکشو تو ادامه گذاشتم

 

 

ادامه مطلب ...

ss501

Let me be the one 

سلام بچه ها امروز یه آهنگ ویدیویی ار گروه دبل اس گذاشتم ولی قدیمیه به هر حال امیدوارم خوشتون بیاد...

 

 

لینک در ادامه...

ادامه مطلب ...

City Hunter ep.01 iranian part

چند تا از بچه ها میخواستن اون قسمتی که 2 تا ایرانی تو سریال شکارچی شهر بودن رو بذارم

 

من این تیکه رو جدا کردم و براتون گذاشتم چند ثانیه بیشتر نیست. 

http://upic.me/i/z6/chunter.0105027413-09-00.jpg 

لینک تو ادامه

ادامه مطلب ...

موزیک ویدئو Echo از گروه SNSD با زیرنویس فارسی

موزیک ویدئوی شاد و قشنگیه.کلا موضوعش درباره پسرای بی وفاست.اما من نمیدونم که چرا تصویر با صدا نمیخونه یعنی منظورم اینه که پسر بی وفایی کرده اینا چرا انقدر خوشحالن آدم میمونه.

خب بگذریم حتما دانلودش کنید .همشون توش خیلی خوشگل شدن 

لینک رو در ادامه گذاشتم.

  

ادامه مطلب ...

موزیک ویدئو I AM the Best از گروه 2NE1 با زیرنویس فارسی

این موزیک ویدئو هم زیرنویس شد.هم کیفیتش خوبه و هم حجمش 29.52 مگابایت .من سعی کردم حجمش نه کم باشه نه زیاد تا همه بتونن دانلود کنن. 

http://upic.me/i/tl/2ne1-iamthebestmvkoreaiha.tk.flv_thumbs_2011.06.28_11.41.57.jpg  

iam-the-best

اجرای مشترک گروه 2pm و T-ara با اهنگfirst love

یه اجرای ویژه دیگه از Inkigayo واسه تابستون.اجرای گروه تی ارا و تو پی ام

 

اجرای هفته ی که گذاشته بودم اجرای هیون و یونگ سنگ بود این اجرا هم مثله اون قشنگ و شاده 

http://us.upic.me/i/p7/2pmt-ara-firstlovekoreaiha.tk.flv_thumbs_2011.07.04_11.51.00.jpg  

 

 2pm&t-ara